| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Sunday, June 26, 2011

KABINET DAPUR DI TAMAN MOUNT AUSTIN

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Untuk paparan kali ni, saya terlebih dahulu ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada bekas client saya kerana mencanang service saya kepada teman beliau. entry bekas client saya ni seperti di link ini ( sila click )


Dan akhirnya teman beliau yang tinggal di Taman Mount Austin ini setuju menggunakan khidmat syarikat saya untuk membuat kabinet dapur di kediamannya.


Kabinet dapur ni pelik sikit bab ianya bertentangan iaitu di sebelah kanan dan kiri dinding.




..:SEBELUM:.. (sebelah kanan dinding)
(Sebelah kiri dinding)
..:SELEPAS:..
(sebelah kiri dinding)
(sebelah kanan dinding)
Table Top Dapur
Wall kitchen cabinet. Aksesori percuma ~ Rak pinggan stainless steel.

Menggunakan 2 color formica menghasilkan suasana yang lebih ceria dan luas.



Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada client saya ini kerana percaya kepada team saya untuk merealisasikan kabinet dapur impian mereka suami isteri serta memberikan kerjasama yang baik semasa proses pembuatan dan pemasangan kabinet ini.



Anda pula, bagaimana?


2 Komen & Pertanyaan:

KUREKURE COMEL said...

cantik....kalau mcm ni berapa ek kos dia...

Kendo said...

Brape harga kiri n brapa harga kanan?
zakuanfauzi@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...