| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Monday, July 11, 2011

KABINET DAPUR DI PULAI, JB

Salam 1 Malaysia

Kali ini saya bawakan lagi hasil keje team saya untuk menyiapkan kabinet dapur untuk client saya yang jauh nun di Sarawak di kediaman beliau di Pulai, Johor Bahru.

Walaupun client saya masa belum melihat perubahan dapur beliau, diharap paparan kali ni dapat memberi gambaran jelas sebelum dan selepas keadaan dapur.


..:: SEBELUM ::..





..:: SELEPAS ::..


Bahagian dalam untuk tempat meletak tong gas




Bahagian atas kabinet. Siap dengan para di dalamnya
Juga saya masukkan sekali pembelian dapur dan hud, serta pemasangan.


Untuk rak pinggan stainless steel, saya berikan secara percuma.


Meterial yang saya gunakan ialah solid plywood dengan kemasan formica. Saya mengharapkan agar client saya ini berpuas hati dengan perkhidmatan yang kami sediakan dan hasil kerja team saya.

Anda pula, jika inginkan kabinet seperti ini termasuk pembuatan table top batu + mozek, boleh hubungi saya bila-bila masa termasuk Sabtu dan Ahad. Kerja-kerja mengukur dan sebut harga, saya berikan secara percuma ( untuk kawasan tertentu sahaja )


Terima kasih




2 Komen & Pertanyaan:

Aida & Riana said...

Salam,kalau dsgn n size serupa mcm ni,brapa k ye? Email me, fainie_riz@yahoo.com

Kendo said...

Boleh pm sy harga mcm ni?
zakuanfauzi@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...