| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Saturday, November 13, 2010

KABINET DAPUR JALAN KANCIL


Assalamualaikum.....

Salam 1 Malaysia...

Agak lama tidak mengupdate blog ini di sebabkan kesibukan kerja...
Walaubagaimanapun, kali ini saya ingin memaparkan projek kabinet dapur yang telah saya buat 2 minggu yang lepas.

Design kabinet ini adalah idea daripada tuan rumah sendiri...

Untuk makluman juga, table top telah siap tersedia, dan tugas saya hanyalah membuat pintu kabinet, membuat dan memasang kabinet atas dan almari di bahagian tepi table top.

--SeBeLuM--


--SeLePaS--









Apa pendapat anda?
jika ader pertanyaan, jangan segan silu untuk hubungi saya.....
InsyaAllah, saya akan cuba membantu utk merealisasikan impian anda untuk memiliki dapur idaman anda....
Sekian.


0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...