| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Tuesday, November 16, 2010

PENUTUP TANGGA

Assalamualaikum dan Salam Aidiladha...

untuk paparan kali ini, saya ingin memaparkan hasil kerja saya di rumah sendiri untuk menutup tangga dan membuat stor mini di bawah siap dengan work station isteri saya... ( actually tempat wife sy berfesbuk sambil membantu membuat quotations )..
Almaklumlah, saya mmg kesuntukkan masa... ha3

Maaflah, saya tak der gambar sebelum tangga di renovate......


--ruangan antara tangga di tutup, dan di bawah tangga juga di tutup. Di bahagian bawah tangga, dijadikan stor mini. Mempunyai 3 pintu jenis push button--




--Ni lah ruangan kerja / work station kat umah.. biasanya, wife je yg dok kat sini berfesbuk, he3--


Jika anda berminat untuk membuat penutup tangga seperti di rumah saya ini, boleh la hubungi saya.. boleh discuss design, material dn bajet, mengikut kemampuan anda.... saya sedia membantu anda....

0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...