| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Tuesday, October 26, 2010

MAKLUMAN : JUST FOR UPDATE MY BLOG

Assalamualaikum wbt dan Salam 1 Malaysia.

Kalau nak kata, saya mempunyai kelapangan, jawapannya adalah tidak namum saya terpaksa mencuri2 masa dan atas bantuan isteri, saya perlu mengupdate blog ini juga.

Buat masa ini kerja-kerja promosi dan pengisian kandungan blog ini saya serah kepada isteri ( she more xpert than me ). Manakala saya lebih suka bertukang di bengkel comel saya.

Di bawah ni, hanyalah sekadar bingkisan projek yg saya sedang buat. Hanya tinggal untuk dipasang saja di rumah pelanggan. Namum, saya perlu menunggu green light daripada beliau. Hurm.. kalau dah siap dipasang nnti, pasti saya akan memasukkan gambar di blog ini.
Tunggu....




Agak messy kan? he3, nak buat cmner. Bengkel saya comel sahaja....

0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...