| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Sunday, January 29, 2012

KABINET DAPUR DI TAMAN UDA UTAMA, TAMPOI



Salam 1 Malaysia.

Kediaman client saya ini yang terletak di Taman Uda Utama, Tampoi juga merupakan kenalan isteri saya.

Selain daripada membuat dan memasang kabinet dapur beliau, saya juga dipertanggungjawabkan untuk membuat sedikit ubahsuai di bahagian dapur iaitu memecahkan dinding untuk membesarkan dapur ini, pemasangan cornice dan wiring ( saya ambil yang major shj )

Di bawah ini dipamerkan hasil keje team saya utk menyiapkan kabinet dapur seperti yang mereka idamkan. Walaubagaimanapun, gambar-gambar untuk cornice dan renovation tidak sempat saya snap.







Saya berharap En Hadri & Pn Azmiyah berpuashati dengan hasil keje sykt saya. Terima kasih team saya yang berkerja keras menyiapkan kediaman ini tepat pada waktunya.

Seperti biasa, saya amat mengalu-alukan komen anda bagi menambah baik mutu perkhidmatan sykt saya. Terima kasih

1 Komen & Pertanyaan:

Pen Biru said...

kalau area utara nak je sy tempah..table top dah ada.kabinet atas jer belum ada.pintu kabinet sedia ada nak tukar..huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...