| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Friday, January 27, 2012

KABINET DAPUR DI BANDAR SERI ALAM, MASAI



Salam 1 Malaysia.

Untuk entry kali ini, saya bawakan kabinet dapur dengan tema kelabu dan putih yang telah siap dipasang tahun lalu. Agak lambat saya nk upload di blog ni.

Jadi, jom kiter scroll ke bawah untuk lihat hasilnya.








Saya amat mengalu-alukan komen anda sebagai input bagi memperbaiki kelemahan saya agar saya dapat menghasilkan yang lebih baik hasil daripada komen dan pandangan anda semua.

Terima kasih

0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...