| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Monday, April 4, 2011

ALMARI BUKU DI TAMAN RINTING, MASAI

Salam 1 Malaysia...

Rasanya, tersangatlah lama saya tidak mengupdate apa-apa di blog saya ini. Kesibukan kerja saya dan isteri membataskan untuk mengedit gambar dan memaparkan di blog, facebook mahupun photobucket.

Walaubagaimanapun. untuk entry kali ini, saya paparkan hasil kerja untuk membuat almari buku di kediaman pelanggan saya di Taman Rinting, Masai.

Semoga, pelanggan saya berpuas hati dengan hasil kerja saya dan harga yang ditawarkan.

Sekiranya anda di luar sana berminat untuk memiliki almari seperti ini dengan design yang lebih menarik lagi, boleh hubungi saya bila-bila masa di talian seperti di bawah :

En Mohd Norleza Bin Md Isa : 013-7423239 ( Maxis ) / 019-7579015 ( Celcom )

atau email ke : qash.maju@gmail.com

terima kasih...

0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...