| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Monday, February 25, 2013

KABINET DAPUR DI TANJUNG PUTERI, PASIR GUDANG


Salam 1 Malaysia.. 


Untuk entry baru hari ini, saya bawakan satu lagi design kabinet dapur untuk client saya di Tanjung Puteri, Pasir Gudang. Beliau meminati warna hitam & putih ini meminta saya membuat table top dan kabinet dapur ( seperti di dalam gambar ). Sila scroll ke bawah untuk melihat hasilnya....







Simple tapi bagi saya sangat cantik dan sesuai dengan dapur yang mempunyai keluasan terhad. 

Anda di luar sana yang meminati hasil kerja QME dan menginginkan sentuhan QME di kediaman anda, boleh lah hubungi saya ~ En Mohd Norleza Md Isa aka Hashim.

Whatsapp : 0197579015
Email : qash.maju@gmail.com
Call/SMS : 0137423239
Messenger : http://www.facebook.com/qashmaju

Terima kasih....




0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...