| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Sunday, May 6, 2012

KABINET DAPUR TAMAN BUKIT DAHLIA KOD : KC07



Salam 1 Malaysia.. 

Agak lama tak update blog, hinggakan berlaku perubahan dlm sistem blogger ni.. Kekok juga nak buat entry baru...


Walaubagaimanapun, akibat dah bersawang ni, saya nak upload pelbagai jenis kabinet dapur, penutup tangga, divider & kabinet TV yang telah saya buat selama blog ini tak update.. memang kebuluran waktu, tp InsyaAllah saya akan cuba upload...

Namun, utk Facebook saya, entry terkini sentiasa dikemaskini. Saya harapkan agar pengunjung blog boleh Add Friend di Facebook.com/qashmaju

Untuk entry kali ini, saya bawakan kabinet dapur dengan tema hitam dan putih di rumah client saya di Taman Bukit Dahlia, Pasir Gudang.... Jom!!!


--- Sebelum ---




-- Selepas --












Material yang digunakan adalah solid plywood dgn kemasan warna2 formica...

Sekiranya anda berminat, nak komen boleh sms/call 013-7423239


7 Komen & Pertanyaan:

Pen Biru said...

wow..memang catik..kalau kaler merah laaagi cantik..berapa ye harganya-kabinet atas dan bawah?..(tak termasuk table top,sinki)

QME Kitchen said...

ader kaler merah itam.. tp entry ari selasa baru kuar.... tak pun tgk FB sy.. entry tu ader

klu kc mcm ni, pjg 11 kaki RM5100.00 complete termasuk table top dn sink

Pen Biru said...

saya table top da sinki dah ada.cuma nak buat kabinet je.kabinet bawah dah ada tapi sy tak puas hati pasal tukang tu buat cincai.sakit hati dan mata memandang. panjang table top sy 12 kaki..sbb tu sy nak servay harga patut..pepun, hasil kerja anda mmg cantik..

QME Kitchen said...

Terima kasih..
ni semua hasil kerja sama team saya..

Zie said...

kalo kabinet atas jek..anggaran berape ye

flower_is_bunga said...

kalau kabinet atas sahaja 7 kaki berapa ye?

Abdul Hafiz said...

Brape kos untuk 10kaki complete set dgn bar counter?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...