| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Wednesday, February 1, 2012

BAHAGIAN 3 : KABINET DAPUR DI TAMAN PULAI JAYA, JB



Salam 1 Malaysia.

Entry kali ini merupakan bahagian ke-3 bagi kediaman client saya di Taman Pulai Jaya, JB. Almari pakaian, dah siap. Divider pon dah siap. So tinggal kabinet dapur je yang belum di pasang.

Jadi, apa kata kiter scroll ke bawah, tengok kabinet dapur pula. Kali ini client saya memilih color putih dan hitam sebagai tema.








Anda pula bagaimana?

10 Komen & Pertanyaan:

hasnie said...

salam, sy pun duduk kt tmn yg sama, jika saya nak buat kabinet dapur seperti di atas, agaknya berapa kos yang diperlukan dan tempoh siap kabinet tersebut,...

thanks, has

QME Kitchen said...

Salam Puan.
saya dah balas melalui sms... saya hrp puan terima sms drp saya. tq

hasnie said...

wslm...
maaf saya tak dapat...
boleh hantar kat email saya tak?
hasnie13@gmail.com

thanks

apep0nxboleh said...

tumpang tny yang mcm ni design same mcm ni n saiz cmni, bajet dalam berape ek???

QME Kitchen said...

Slm
Mengikut ukuran d kediaman client sy spt dlm gambar di atas

pjg kabinet adalah 12 kaki, dn sy buat table top konkrit, dgn permukaan mozek saiz 2' x 2', di bhgn dlm table top ader para/rak, mozek, double sink, paip, sistem saliran, pintu kabinet, kabinet atas termasuk para/rak d bhgn dlm, free rak pinggan stainless steel.

Jumlah RM6000.00

lagi design black n white di FB
http://www.facebook.com/qashmaju

Anonymous said...

ok..thanks..:)...

AiSyAh said...

Nk tanya kalo buat kabinet dapur Dlm 6kaki je berape yer? Nk buat table top Dan rak atas...Dlm 4 kaki jer..

yana said...

salam nk tny...pintu cabinet ni pki material ape ye?lg satu kalo sy nk wat solid surface bape charge die?TIA.

M.Redha said...

salam..kalo nak buat table top sahaja ukuran dalam 6 kaki brp harga ye..
Boleh email harga kat sy?
redha08_utm@yahoo.com

Unknown said...

paulienamb@gmail.com

Assalam,

Kalau buat kabinet dapur tanpa table top, berapa kosnya? saya tggl di taman yang sama juga.

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...