| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Sunday, December 25, 2011

KABINET DAPUR & CORNICE DI TAMAN BUKIT DAHLIA, PASIR GUDANG




Salam 1 Malaysia kepada semua pengunjung blog ini.
Untuk entry kali ini saya paparkan kediaman client saya di Taman Bukit Dahlia, Pasir Gudang. Beliau meminta saya membuat kabinet dapur ( complete dgn table top ), cornice, wiring siap dgn pemasangan kipas dan lampu. Juga ada sedikit kerja-kerja ikat batu di bahagian bawah tangga dan di bahagian dapur beliau.

Jom, lihat hasil kerja team saya.
( Maaf, saya tak sempat nak snap gambar bagi keseluruhan rumah ini. )





Cornice di bahagian ruang tamu termasuk kerja-kerja wiring bagi pemasangan lampu, downlight dan kipas.


Dibahagian dapur ini kerja-kerja ikat batu dilakukan bagi membuat table top dan membuat mini bar.


Kabinet dibahagian atas mini bar




Antara bahagian dalam dapur. Gambar di atas menunjukkan bahagian mini bar.




Kabinet dapur yang telah siap. Kombinasi warna merah dan putih.

Saya berharap agar client saya ini berpuas hati dengan hasil kerja syarikat saya. Dan seandainya anda di luar sana ingin menggunakan khidmat saya, sila hubungi saya di no telefon seperti yang tertera.

Terima Kasih.


4 Komen & Pertanyaan:

irmaputri said...

wah sukenye color putih bersih niii..chantek laaa

hairayana said...

Salam Kenapa tak dituliskan angaran harga.. kalau tulis orang ramai dapat mengira bajet yang perlu dikeluarkan sebelum membuat tempahan walaupun itu cuma angaran tapi saya rasa ia penting!!!!

Unknown said...

Saya setuju dgn hairayana, kalau ada harga mudah utk kami buat budget.. contoh jarga buat cornice dgn saiz dan buat kabunet dapur sahaja...

Unknown said...

Untuk kabinet di atas brapa anggarannya panjang 9' ada kaunter bar 3 1/2 kaki. Sila email saya di m.shaiful30@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...