| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Wednesday, April 6, 2011

PINTU KABINET DENGAN URAT KAYU MELINTANG

Salam...

Untuk entry hari ini, saya nk paparkan pintu kabinet dapur dengan urat kayu dipasang secara melintang.

Untuk makluman, saya akan membuat pintu kabinet dengan menggunakan plywood solid dan di bahagian tepinya saya kemaskan dengan aluminium.


Nampak tak? Urat kayu itu melintang dan bukannyer memajang seperti kebiasaannya.


Apa kata anda? Jika berminat, boleh hubungi saya bila-bila masa.
Saya juga menawarkan perkhidmatan renovations / ubah suai kediaman termasuk membuat table top batu dan pemasangan mozek.

Quotation, kerja2 mengukur dan khidmat rundingan, saya berikan secara percuma.

Terima kasih.

0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...