| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Sunday, January 9, 2011

COMING SOON : TOILET RENOVATION

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Buat masa ini, saya sedang sibuk membuat renovation di bahagian tandas di Kilang Membuat Penapis Air di Kawasan Perindustrian Plentong.

Dan selepas siap membuat kerja-kerja di sini, saya dan team akan ke Bandar Seri Alam, Masai untuk membuat kabinet dapur di rumah pelanggan saya.

Nampak gaya, tugas untuk update blog, perlu saya serahkan ke isteri kembali.


Gambar-gambar selepas renovation akan saya paparkan di blog selepas 100% siap nanti. Doakan agar syarikat saya terus mendapat kepercayaan dari masyarakat melayu khasnya dan untuk semua golongan bangsa amnya. InsyaAllah..

Dan harapan saya, agar hasil kerja anak melayu dan produk melayu terus mendapat tempat dihati masyarakat melayu kerana tanpa sokongan orang melayu, orang melayu tidak akan berjaya sampai bila-bila... HIDUP MELAYU!

0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...