| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Sunday, January 16, 2011

COMING SOON : KITCHEN CABINET

Salam 1 Malaysia

Dalam bulan Januari ini saya agak sibuk menyiapkan tempahan dari SyarikatBroadtec TV R&D Centre Sdn Bhd, membeli stok-stok baru dan tempahan kabinet dapur di Bandar Seri Alam, Masai selain daripada memenuhi undangan pelanggan untuk kerja-kerja mengukur dan sebut harga yang sememangnya saya berikan secara percuma.

Di bawah ini merupakan projek yang sedang di lakukan di Bandar Seri Alam, menukarkan kembali mozek di table top, memasang pintu kabinet bawah dan membuat kabinet atas.




Di bawah ini merupakan rangka kabinet yang sedang saya buat sekarang ini. Masih lagi belum menerima sentuhan formeca. Kerja-kerja untuk menyiapkan kabinet ini masih berlangsung di bengkel saya.

InsyaAllah, jika sudah siap dipasang, saya akan segera memaparkan di blog ini untuk rujukan dan idea kepada anda diluar sana.

Terima kasih,


0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...