| Laman Utama | | Pengenalan | | Kabinet Dapur | | Kabinet TV | | Almari Pakaian | | Renovations | TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG RASMI QASH MAJU ENTERPRISE..... KUNJUNGAN ANDA, AMAT KAMI HARGAI.... SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI 013-7423239 / 019-7579015 ATAU EMAIL KEPADA KAMI....Area JB, Skudai, Kulaijaya, Nusajaya, Gelang Patah, Ulu Tiram, Sempadan Kota Tinggi, Pasir Gudang, Masai, Plentong, Permas Jaya dan kawasan yang yang berhampiran.....KEPUASAN ANDA, MATLAMAT KAMI..... TERIMA KASIH......

Tuesday, October 19, 2010

MAKLUMAN : KHUSUS UNTUK PN INA DAN EN MUSTAFFA SERTA STATUS TERKINI

Salam 1 Malaysia..

Terlebih dahulu saya memohon kemaafan kerana tidak dpt menjawab pertanyaan Pn Ina dan En Mustaffa dgn kadar yang segera.

Kepada Pn Ina, saya tidak berapa pandai untuk menjelaskan secara detail tentang setiap pertanyaan puan kerana saya lebih suka menjelaskan secara face to face di mana dgn cara berkomunikasi dan berbincang semua maklumat yang di sampaikan dapat diterima dengan jelas dan faham. Saya berharap, Pn Ina dan suami sudi untuk berbincang dengan saya dan InsyaAllah saya akan cuba membantu Pn Ina mendapatkan ruangan dapur dan ruang tamu spt yg diidamkan.

Pn Ina boleh menghubungi saya bila-bila masa seperti di talian ini :
Hashim 0137423239

Kepada En Mustaffa, sy sgt menghargai dgn pertanyaan En Mustaffa namum apa yang saya tahu di area Felda Taib Andak juga sudah mempunyai tenaga mahir untuk melakukan kerja2 begini. Walau apa pun, jika En Mustaffa memerlukan bantuan dari saya, saya akan tetap cuba membantu.

Buat masa sekarang, saya sedang sibuk untuk menyiapkan kabinet dapur pelanggan saya yang menetap di Jalan Kancil, Taman Scientex dan juga saya sedang mengubahsuai bengkel pertukangan saya yang comel itu.

InsyaAllah, jika di mewahkan rezeki saya oleh Allah, saya akan mencari bengkel pertukangan yang lebih luas bagi menampung permintaan dan tawaran dari pelanggan-pelanggan kami.

Terima kasih kerana mempercayai syarikat saya. Terima kasih.

0 Komen & Pertanyaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...